FacebookTwitterDiggLinkedinRSS Feed

Από τη μία και μοναδική ιστορική αλήθεια στις πολλαπλές αναγνώσεις του ιστορικού παρελθόντος. Της Αγγελικής Μουζακίτη

Τομές και αλλαγές στην ελληνική μέση εκπαίδευση στη διδασκαλία της ιστορίας. Θεωρητικά / Ιδεολογικά ζητήματα και προβληματισμοί

ΔΕΠ/Υ και εφηβεία

Η ΔΕΠ/Υ είναι μια δια βίου κατάσταση η οποία όμως με κατάλληλη παρέμβαση μπορεί να βελτιωθεί σε ικανοποιητικό βαθμό.

Το σχολικό εγχειρίδιο στην εποχή του ψηφιακού εγγραμματισμού - Της Ζωής Αλεξίου

Διανύουμε την εποχή της τεχνοεπιστήμης, της τεχνολογικά διαμεσολαβημένης επικοινωνίας, των προηγμένων υπηρεσιών της τέταρτης γενιάς (4G) των τηλεπικοινωνιών, των δωρεάν εξ αποστάσεως μαθημάτων από κορυφαία πανεπιστημιακά ιδρύματα του κόσμου.

Πώς Διαβάζει τα μαθήματά του το Παιδί σας;

Το διάβασμα πρέπει να μπει στο καθημερινό πρόγραμμα για όλα τα παιδιά. Εκτός όμως από το διάβασμα του σχολείου το καθημερινό πρόγραμμα πρέπει να περιλαμβάνει και τις εξωσχολικές δραστηριότητες ενός παιδιού, όπως ξένες γλώσσες, χορός, αθλητισμός, που και αυτά χρειάζονται την ανάλογη προσοχή και προσπάθεια του παιδιού.

Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες

Οι Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες αναφέρονται σε παιδιά που ενώ έχουν καλές νοητικές ικανότητες και συστηματική φοίτηση στο σχολείο, δυσκολεύονται στη διαδικασία της μάθησης και ειδικότερα στο γραπτό λόγο.

Έρευνα και Εκπαιδευτική Πολιτική

Φερνάν Λεζέ, «Σύνθεση με τρεις μορφές», 1932

Μια πρώτη παρατήρηση που απορρέει από τη συζήτηση για τα πρότυπα, έχει να κάνει με το γεγονός ότι αυτή έγινε χωρίς να υπάρχουν σχετικά ερευνητικά δεδομένα.

Μήπως η Δυσλεξία επηρεάζει και τους εκπαιδευτικούς;

Πρόσφατη έρευνα αποκάλυψε πως οι όροι-λέξεις που χρησιμοποιούνται για να περιγράψουν τις δυσκολίες στην ανάγνωση επηρεάζουν την πεποίθηση των εκπαιδευτικών για την ικανότητά τους στην αντιμετώπισή τους.

Επιμόρφωση

Εγγραφή στο Newsletter

 

Ιστοσελίδες

Πολυδιαβασμένα

 Copyright © 2018 ekpaideytikos.gr με την υποστήριξη της