FacebookTwitterDiggLinkedinRSS Feed

Η συγγραφή παραμυθιού σε παιδιά με μαθησιακές/συναισθηματικές δυσκολίες

Τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες έχουν συνδέσει την ανάγνωση και τη γραφή με κάτι το ιδιαίτερα αρνητικό. Με τα παραμύθια τα μαθαίνουμε πώς να αγαπήσουν τη φαντασία, τις σκέψεις τους και μέσα από τις δικές τους ιστορίες να αγαπήσουν σιγά-σιγά και τη διαδικασία της γραφής και της ανάγνωσης. Αλλά κυρίως μαθαίνουν να αγαπούν τον εαυτό τους και τις ιδέες τους.

Τo Κέντρο Δια Βίου Μάθησης Psychopedia, αναγνωρισμένο από τον ΕΟΠΠΕΠ, Υπουργείο Παιδείας, προσκαλεί στο νέο επιμορφωτικό σεμινάριο του με θέμα: “Η συγγραφή παραμυθιού σε παιδιά με μαθησιακές / συναισθηματικές δυσκολίες”, το οποίο θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 5 Μαΐου 2018 και την Κυριακή 6 Μαΐου 2018, ΏΡΑ: 11:00-14:00, στο χώρο του Psychopedia.gr, Αχιλλέα Παράσχου 100, κοντά στο μετρό Αμπελοκήπων.

Τα παιδιά με συναισθηματικές δυσκολίες έχουν ανάγκη να εκφραστούν. Τα παραμύθια τούς δίνουν τη δυνατότητα να ταυτιστούν με τους ήρωες που τα ίδια πλάθουν στην φαντασία τους, να σκεφτούν τα εμπόδια που θα συναντήσουν αλλά και τους τρόπους με τους οποίους θα τα ξεπεράσουν. Ουσιαστικά τούς δίνουν διδάγματα ζωής.

Στόχος του σεμιναρίου: είναι να κατανοήσουμε πώς το παραμύθι συμβάλλει στην ενίσχυση του κινήτρου στα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες αλλά και στην ενίσχυση της έκφρασης, αναγνώρισης και διαχείρισης των συναισθημάτων των παιδιών. Μέσα από την εμπειρία της συγγραφής παραμυθιού, θα μπούμε για λίγο στη θέση των παιδιών ώστε να διδαχτούμε διαφορετικές τεχνικές και να κατανοήσουμε καλύτερα τη διαδικασία προσέγγισης.

Δυνατότητα παρακολούθησης και μέσω διαδικτύου (Skype)

Σε ποιους απευθύνεται: Εκπαιδευτικούς, Νηπιαγωγούς, Ειδικούς Παιδαγωγούς, Ψυχολόγους, Συμβούλους Ψυχικής Υγείας,  Κοινωνικούς λειτουργούς, Λογοθεραπευτές, Εργοθεραπευτές, Γονείς και στο άμεσα ενδιαφερόμενο κοινό.

Οι ενότητες που θα αναπτυχθούν είναι οι εξής:

Σάββατο 5 Μαΐου
– Το παραμύθι ως μέσο προσέγγισης και διαχείρισης των παιδιών με μαθησιακές/συναισθηματικές δυσκολίες. Βασικές αρχές προσέγγισης.

– Τομείς μάθησης στους οποίους παρεμβαίνουμε μέσα από τη δημιουργία παραμυθιών. Ανάλυση περιστατικών.

– Συναισθήματα που μπορούμε να διερευνήσουμε μέσα από τη δημιουργία παραμυθιών.  Ανάλυση περιστατικών.

– Αναφορά στους γενικούς και τους ειδικούς στόχους ανάλογα με τις δυσκολίες του παιδιού (δυσλεξία, νοητική υστέρηση, συναισθηματικές / κοινωνικές δυσκολίες, αυτισμός, σύνδρομο άσπεργκερ, διάσπαση προσοχής και υπερκινητικότητα).

 Κυριακή 6 Μαΐου
– Τεχνικές συγγραφής με βασικό εργαλείο το παραμύθι και τους ορίζοντες που αυτό μας ανοίγει.

– Βιωματικές ασκήσεις για να εμβαθύνουμε στην πρακτική του θεραπευτικού παραμυθιού.

Εισηγήτρια:  Σταματίνα Σταθάκη, Ψυχολόγος, ΜSc Σχολικής Ψυχολογίας,  Ειδίκευση στη διάγνωση και αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών.

Κόστος συμμετοχής: 60 ευρώ/ 50 ευρώ (για ανέργους και φοιτητές)
Δεν επιστρέφονται χρήματα. Δυνατότητα αντικατάστασης με άλλο σεμινάριο
Θα δοθεί Βεβαίωση παρακολούθησης

Δυνατότητα Διαδικτυακής Παρακολούθησης μέσω του Skype

Πληροφορίες- Δηλώσεις συμμετοχής:
email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
τηλ. 6932564251, 6934650265

Βιογραφικό Σταματίνας Σταθάκη
Η Σταματίνα Σταθάκη είναι ψυχολόγος (Αρ. Άδειας άσκησης επαγγέλματος: 17/03/2006, 2725), απόφοιτη του Πανεπιστημίου Αθηνών, κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών με τίτλο «Σχολική Ψυχολογία» του ίδιου Πανεπιστημίου και ειδίκευση στη διάγνωση και αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών. Έχει εκπαιδευτεί στη μη-κατευθυντική παρέμβαση ψυχοθεραπείας του M.Lobrot για εμψύχωση ομάδων. Εργάζεται ψυχοπαιδαγωγικά με παιδιά και εφήβους. Οργανώνει ομάδες γονέων, ομάδες αυτογνωσίας ενηλίκων και ομάδες παραμυθιού για παιδιά και εφήβους. Είναι μέλος της Ελληνικής Ψυχολογικής Εταιρείας και μέλος της Ακαδημίας Ποίησης και Παραμυθιού. Έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων σχετικών με το θεραπευτικό παραμύθι και τη δημιουργική γραφή. Είναι εισηγήτρια βιωματικών σεμιναρίων για θέματα που αφορούν το παραμύθι ως μέσο ενίσχυσης των μαθησιακών και συναισθηματικών δυσκολιών των παιδιών. Είναι ιδιοκτήτρια και επιστημονικά υπεύθυνη του χώρου έκφρασης και θεραπείας «Χαράζω» στη Νέα Σμύρνη.

Η αίτηση συμμετοχής εδώ

 

Προσθήκη νέου σχολίου

Στο ekpaideytikos.gr ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το ekpaideytikos.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Εγκύκλιοι

Εγγραφή στο Newsletter

 

Ιστοσελίδες

Πολυδιαβασμένα

 Copyright © 2018 ekpaideytikos.gr με την υποστήριξη της