FacebookTwitterDiggLinkedinRSS Feed

Σεμινάρια

Νέο πρόγραμμα σεμιναρίων και εργαστηρίων Ιανουάριος-Μάρτιος 2015

 

Νέα σεμινάρια από τον Ιανουάριο στο ΟΞΥΓΟΝΟ

Μετεκπαίδευση: Κλίμακα Νοημοσύνης για Παιδιά (WISC -III)

αξιόπιστο κι έγκυρο ψυχομετρικό εργαλείο εκτίμησης της νοημοσύνης παιδιών και εφήβων

Αιτήσεις Εκπαιδευτικών για συμμετοχή στα Προγράμματα Επιμόρφωσης Β΄Επιπέδου ΤΠΕ

 

Από σήμερα, Τετάρτη 26/11/2014, καλούνται οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί να ενημερώνονται για τα επιμορφωτικά προγράμματα της ειδικότητάς τους που θα υλοποιηθούν στην περιοχή τους κατά την 6η επιμορφωτική περίοδο (Δεκέμβριος 2014 - Μάιος 2015) και να υποβάλουν αιτήσεις συμμετοχής

Διαχείριση Συγκρούσεων: Θεωρητική και Βιωματική Προσέγγιση

Στο σχολείο, στην οικογένεια, στον εργασιακό χώρο, στον κοινωνικό βίο, η αλληλεπίδραση με τους άλλους ανθρώπους είναι μια πρόκληση σε επικοινωνιακό επίπεδο και σε επίπεδο συμπεριφοράς. Λόγω της αναγνωρισμένης διαφορετικότητας των ανθρώπων μεταξύ τους, είναι επόμενο, αναμενόμενο και φυσιολογικό να εμφανίζονται δυσκολίες στην επικοινωνία, τη συνεργασία και τη συνεννόηση.

Παιδαγωγικές Παρεμβάσεις σε Παιδιά με Προβλήματα Παραβατικής Συμπεριφοράς

Η παραβατικότητα των ανηλίκων συνιστά ένα πολύ σοβαρό κοινωνικό φαινόμενο το οποίο μας απασχολεί κυρίως λόγω των συνεπειών που φέρει στο κοινωνικό σύνολο, μιας και νέοι παραβάτες συνιστούν το μέλλον κάθε κοινωνίας.

Διαταραχές του Φάσματος του Αυτισμού: ο ρόλος του Εκπαιδευτικού, του Ειδικού και της Οικογένειας

Η υποστήριξη της θετικής συμπεριφοράς είναι διακριτός κλάδος της εφαρμοσμένης ανάλυσης συμπεριφοράς (Carr, 1997), ο οποίος δίνει προτεραιότητα στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής του ατόμου αλλά και όλων όσων εμπλέκονται σε αυτή και θεωρούνται εν δυνάμει παράγοντες αλλαγής (Carr κ.α., 1999' 2002).

Εγκύκλιοι

Εγγραφή στο Newsletter

 

Ιστοσελίδες

Πολυδιαβασμένα

 Copyright © 2018 ekpaideytikos.gr με την υποστήριξη της