Είναι αξιοσημείωτο ότι ενώ στις χώρες όπου παράγεται καινοτομία, αυτή προέρχεται με τον έναν ή τον άλλο τρόπο μέσα από τα πανεπιστημιακά ιδρύματα, στην Ελλάδα τα πρώτα δειλά βήματα εξωστρεφούς επιχειρηματικότητας δυστυχώς προέρχονται από ανθρώπους οι οποίοι είτε έμειναν μακριά από την έρευνα στα πανεπιστήμια, είτε σπούδασαν στο εξωτερικό.
Στo Σχολείο 42 (Ecole 42) δεν υπάρχουν βιβλία, δάσκαλοι και δίδακτρα. Στο Σχολείο 42, από τους 70.000 υποψήφιους, μόλις 890 επιλέχθηκαν και ξεκίνησαν την τάξη (ποσοστό εισαγωγής κατά πολύ μικρότερο του 6-7% του Harvard). Στο σχολείο 42 το παράδειγμα του ακόλουθου μαθητή είναι κλασσικό: έξι μήνες πριν δεν είχε ιδέα για προγραμματισμό και τώρα δημιουργεί ένα ray tracing σύστημα και 3D αναπαραστάσεις υψηλής ευκρίνειας μέσα από το σχολικό project. Ο μαθητής αυτός δεν είχε καταφέρει να τελειώσει ούτε το Λύκειο, πριν πάει στο Σχολείο 42. Όπως και το 40% των συμμαθητών του. Κάποιοι άλλοι έχουν τελειώσει στο Stanford και το MIT. Στο σχολείο 42 οι μαθητές βρίσκονται σε ένα κτίριο με υπολογιστές και καλούνται να υλοποιήσουν προγραμματιστικές προκλήσεις υψηλής δυσκολίας. Ας μη συνεχίσουμε, διαβάστε το σχετικό άρθρο.