Δεν είναι η πρώτη και σαφώς δε πρόκειται να είναι και η τελευταία επικοινωνία μέσα από γνωστή πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης που απευθύνεται προς τους μαθητές της συγκεκριμένης δασκάλας. Μην απορείτε … κανείς από τους μαθητές της ΣΤ΄τάξης δεν έχει δικό του προφίλ σε κάποιο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, έχουν όμως οι γονείς όλων, οι οποίοι θα διαβάσουν την συγκεκριμένη ανάρτηση και θα συζητήσουν με τα παιδιά τις προτάσεις της κυρίας τους για το πως ¨μένουμε σπίτι¨ και τι κάνουμε για να μη μας φανεί σα να είμαστε φυλακισμένοι.
Αγαπημένοι μου μαθητές, καλημέρα!
Διάβασα μια καταπληκτική ιδέα που έγραψε ο μπαμπάς του Ιάσονα, τον ρώτησα αν μπορώ να τη μοιραστώ μαζί σας, δέχτηκε με χαρά και είμαι έτοιμη να σας την παρουσιάσω….
Να γράψουμε όλοι ένα ημερολόγιο!
Συμβαίνουν πολλά ασυνήθιστα πράγματα γύρω μας.
Όλοι μιλάνε.
Κι εμείς ακούμε με προσοχή, ακούμε με αγωνία, ακούμε με περιέργεια, ακούμε και πολλές φορές δεν καταλαβαίνουμε.
Και συνεχίζουν να μιλάνε.
Κι εμείς νιώθουμε θυμό γιατί δεν μπορούμε να παίξουμε με τους φίλους μας, νιώθουμε φόβο μήπως αρρωστήσει κάποιος δικός μας, νιώθουμε λύπη γιατί είμαστε κλεισμένοι στο σπίτι μας.
Εεεε, ήρθε η ώρα να μιλήσουμε κι εμείς. Να εκφράσουμε αυτά που νιώθουμε, αυτά που θέλουμε, αυτά που παρατηρούμε.
Βέβαια, η καλύτερη ιδέα θα ήταν να γράψει το ημερολόγιο…. η γάτα μας…. ή το καναρίνι μας…. ή το λουλούδι που έχουμε στο σαλόνι.
Καταλαβαίνετε πόσα θα είχε να γράψει για όλους όσους ζουν σ’ αυτό το σπίτι!
Όταν ανοίξουν τα σχολεία, και θέλετε, μπορούμε να τα διαβάσουμε μέσα στην τάξη.
Χρησιμοποιήστε το χιούμορ και την παρατηρητικότητά σας.
Ευχαριστούμε για την ιδέα κ. Γρηγόρη.
Σας αγαπώ πολύ
Η δασκάλα σας