16.6 C
Αθήνα
1 Δεκεμβρίου, 2024
Webinars Επίμορφωση Προγράμματα εξ αποστάσεως

Ειδική Αγωγή: Αίτια και Τεχνικές Αντιμετώπισης Προβληματικής Συμπεριφοράς στο Σχολείο -Εξ Αποστάσεως-

Το επιμορφωτικό πρόγραμμα είναι περιζήτητο από τους εκπαιδευτικούς και τα Στελέχη ή υποψήφια Στελέχη Εκπαίδευσης.

Τομέας Σπουδών: Παιδαγωγικά

Πού Απευθύνεται
Σε κάθε ενδιαφερόμενο για τη συγκεκριμένη θεματική κατάρτιση όπως, σε εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης, εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Ειδικής Εκπαίδευσης Ειδικό Επιστημονικό Προσωπικό (ΕΕΠ) Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ), Εκπαιδευτές σε Δ.ΙΕΚ και Ι.ΙΕΚ Προσχολικής Αγωγής, φοιτητές Ειδικής Αγωγής, γονείς, νηπιοβρεφοκόμους, ψυχολόγους, Επαγγελματίες Υγείας καθώς και άλλους ειδικούς που εμπλέκονται στην εκπαιδευτική διαδικασία σε Σχολεία Ειδικής Αγωγής.

Εξειδικευμένες Γνώσεις
Η εμβάθυνση γνώσεων ιδιαίτερα χρήσιμων όσον αφορά στη διοίκηση επιχειρηματικών μονάδων και στη διαχείριση του κινδύνου που απορρέει, λόγω του αβέβαιου περιβάλλοντος στο οποίο δραστηριοποιούνται. Αναλυτικότερα, με το πέρας της εκπαιδευτικής διαδικασίας, ο εκπαιδευόμενος θα είναι σε θέση να κατανοεί και να αξιολογεί τις οικονομικές συνθήκες που δημιουργούνται και βάσει αυτών να λαμβάνει αποφάσεις, οι οποίες κινούνται προς την κατεύθυνση αύξησης της αποτελεσματικότητας και της κερδοφορίας της επιχείρησης

Ανάπτυξη Δεξιοτήτων
Α) Σε επίπεδο γνώσεων
-Αποσαφήνιση βασικών εννοιών περί ανθρώπινου δυναμικού
-Η σημασία της στοχοθεσίας και της προσωπικής ανάπτυξης στην εξελικτική πορεία του οργανισμού

Β) Σε επίπεδο δεξιοτήτων και ικανοτήτων
-Η αντίληψη της αναγκαιότητας της αξιολογικής διαδικασίας ως μέσου ανάπτυξης
-Η ικανότητα σχεδιασμού και εφαρμογής διαφόρων αξιολογικών μοντέλων
-Η απόκτηση δεξιοτήτων στην υιοθέτηση αποτελεσματικών και δίκαιων μοντέλων επιλογής και συνεχούς επιμόρφωσης του προσωπικού

Γ) Σε επίπεδο αξιών
-Η απόκτηση κουλτούρας αριστείας και εμπέδωσης της αίσθησης ότι η αέναη προσπάθεια εξέλιξης-ατομικής και συλλογικής- συνάδουν στη βελτίωση του οργανισμού

Επαγγελματικές Επιλογές
1. Το σεμινάριο μοριοδοτείται με το μέγιστο αριθμό μορίων (2) σύμφωνα με την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος του ΙΝΕΔΙΒΙΜ με θέμα: «Απασχόληση ωρομισθίων εκπαιδευτών Δημόσιων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΔΙΕΚ), Δημόσιων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης Ειδικής Αγωγής και Δημόσιων Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΔΣΕΚ)», σε ειδικότητες αντίστοιχης θεματικής με θέματα ειδικής αγωγής (π.χ. Προσχολικής Αγωγής, Δραστηριοτήτων, Δημιουργίας και Έκφρασης ή Προσχολικής Αγωγής για Άτομα με Ειδικές Ανάγκες).
2. Το σεμινάριο μοριοδοτείται με το μέγιστο αριθμό μορίων (2) σύμφωνα με το ΦΕΚ με θέμα: «Καθορισμός Κριτηρίων και διαδικασίας αξιολόγησης και επιλογής, των με σύμβαση εξαρτημένης εργασίας ορισμένου χρόνου εκπαιδευτών ενηλίκων, των Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Ε.Κ.), των Πειραματικών Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (Π.Σ.Ε.Κ.) και των Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.) του ΟΑΕΔ» (Αρ. Φύλλου 1961/30-06-2016), σε ειδικότητες αντίστοιχης θεματικής με θέματα ειδικής αγωγής (π.χ. Προσχολικής Αγωγής).
3. Το σεμινάριο μοριοδοτείται με το μέγιστο αριθμό μορίων (2) σύμφωνα με την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος του ΙΝΕΔΙΒΙΜ με θέμα: «Απασχόληση ωρομισθίων εκπαιδευτών Δημόσιων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΔΙΕΚ), Δημόσιων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης Ειδικής Αγωγής και Δημόσιων Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΔΣΕΚ)», σε ειδικότητες εκπαιδευτών ξενόγλωσσων μαθημάτων (π.χ. Καθηγητές Αγγλικής, Γαλλικής ή Ρωσικής Γλώσσας).
4. Το σεμινάριο μοριοδοτείται με το μέγιστο αριθμό μορίων (2) σύμφωνα με το ΦΕΚ με θέμα: «Καθορισμός Κριτηρίων και διαδικασίας αξιολόγησης και επιλογής, των με σύμβαση εξαρτημένης εργασίας ορισμένου χρόνου εκπαιδευτών ενηλίκων, των Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Ε.Κ.), των Πειραματικών Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (Π.Σ.Ε.Κ.) και των Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.) του ΟΑΕΔ» (Αρ. Φύλλου 1961/30-06-2016),
5. Το σεμινάριο μοριοδοτείται με 2 μόρια σύμφωνα με την Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για επιλογή εκπαιδευτών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας με Αρ. Πρωτ. 660/2/3463/30-01-2014
Θα συμπληρώσω το βιογραφικό μου με ουσιαστική, αξιόπιστη και εμπεριστατωμένη κατάρτιση.
Θα βελτιωθώ επαγγελματικά και προσωπικά.

Παροχές
Η επιτυχής παρακολούθηση του καινοτόμου αυτού προγράμματος, δίνει τη δυνατότητα στο συμμετέχοντα να ασχοληθεί ως Σύμβουλος Σταδιοδρομίας, Σύμβουλος Καριέρας, Σύμβουλος Εργασίας ή Mentor σε εργασιακά περιβάλλοντα όπως, ΣΔΕ, Σχολές Γονέων, ΚΕΣΥΠ, ΚΔΒΜ των Δήμων, Πολυεθνικές ή μεγάλες Eταιρείες με Τμήμα Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού, Εταιρείες Συμβούλων και Μελετών ως Υπεύθυνοι Προσωπικής Ανάπτυξης και Επαγγελματικής Εξέλιξης Στελεχών και Υπαλλήλων.

Μοριοδοτείται σε προκηρύξεις των Κοινωνικών Εταίρων (ΙΝΕ ΓΣΕΕ, ΚΑΝΕΠ ΓΣΕΕ, ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ, ΣΕΒ, ΙΝΕΜΥ της ΕΣΕΕ, ΚΑΕΛΕ της ΕΣΕΕ, ΤΕΕ, ΣΤΕ, ΑΔΕΔΥ).

Ισχυρό συγκριτικό πλεονέκτημα για απασχόληση σε Ιδιωτικούς Εκπαιδευτικούς Οργανισμούς (Κολλέγια, ΚΕΣ, ΚΕΚ, ΙΕΚ, Φροντιστήρια, ΚΔΒΜ, ΚΕΣ)

Μέθοδος Υλοποίησης
Τo επιμορφωτικό πρόγραμμα διεξάγεται αποκλειστικά με την εξ αποστάσεως μέθοδο εκπαίδευσης (E-learning), μέσω της πλατφόρμας moodle.
Περιλαμβάνει πλούσιο επιστημονικό υλικό: E-books, πολυμεσικό (παρουσιάσεις, οπτικοακουστικό υλικό), και υποστηρικτικό (papers, ΦΕΚ, επιστημονικές-ερευνητικές ανακοινώσεις συνεδρίων, επιστημονικά άρθρα), εργασίες-δραστηριότητες, βιβλιογραφία-δικτυογραφία και Καλές Πρακτικές.
Συνεχή διαδικτυακή ανατροφοδότηση

Μεθοδολογία Αξιολόγησης
Αξιολόγηση
Αρχική (μεθοδολογική ανίχνευση των πραγματικών επιμορφωτικών αναγκών και ενδιαφερόντων των συμμετεχόντων)
Διαμορφωτική (συμμετοχή κάθε επιμορφούμενου στα θέματα που αναρτώνται στις «Ανακοινώσεις» στην πλατφόρμας μάθησης moodle)
Τελική, (εκπόνηση εργασιών και συμπλήρωση test αυτοαξιολόγησης).

Δομή – Μαθήματα
Οικογένεια-Σχολείο
Επικοινωνιακές Δεξιότητες και Διαπροσωπικές Σχέσεις
Παραβατικότητα-Αποκλίνουσα Συμπεριφορά
Αντίσταση στις Αλλαγές- Οργανωσιακές Συγκρούσεις
Διαχείριση Άγχους (Stress Management)
Διαχείριση Τάξης (classroom Management)
Διαχείριση θυμού (agreement management)
Συναισθηματική Νοημοσύνη και Επικοινωνία
Η έννοια της Σύγκρουσης- -Διαχείριση συγκρούσεων
Συγκρούσεις στο Σχολικό Περιβάλλον-Τρόποι αντιμετώπισής τους
Κρίση-Διαχείριση Κρίσεων (Crisis Management)
Επιθετική-Προβληματική Συμπεριφορά
Σχολικός Εκφοβισμός
Καλές Πρακτικές

Σχετικά άρθρα

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Από την Κοινωνιολόγο με Παιδαγωγική Κατάρτιση Καράμπελα Μαρία.

Επιμορφωτικό Πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής: Διαφοροποιημένες Εκπαιδευτικές Παρεμβάσεις

Διεθνές Συνέδριο nPEAR

ΨΥΧΟΜΕΤΡΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ WISC – V (Α΄ κύκλος)

Αυτισμός & Παιχνίδι – SSIP by DIKEPSY

Σεμινάριο για το Οπτικο-κινητικό Τεστ Bender-Gestalt

Αφήστε ένα σχόλιο