16.6 C
Αθήνα
1 Δεκεμβρίου, 2024
Webinars Επίμορφωση Σεμινάρια

Προηγμένες Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες στο Σύγχρονο Σχολείο: Από την θεωρία στην Πράξη

Εφοδιάζει τους επιμορφούμενους με μεθόδους, εργαλεία και εφαρμογές ώστε να αναβαθμίσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες τους σε θέματα παιδαγωγικής αξιοποίησης των προηγμένων εκπαιδευτικών τεχνολογιών διαδικτύου/Τ.Π.Ε στην δια ζώσης και στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση

Εισαγωγή

Το Κέντρο επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης (Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ) του Πανεπιστημίου Κρήτης και ειδικότερα το Εργαστήριο Προηγμένων Μαθησιακών Τεχνολογιών στη Δια Βίου και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση [Ε.ΔΙ.Β.Ε.Α] διοργανώνουν επιδοτούμενο επιμορφωτικό σεμινάριο με τίτλο: «Προηγμένες Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες στο Σύγχρονο Σχολείο: Από τη Θεωρία στην Πράξη»

> Σκοπός

Το πρόγραμμα κατάρτισης έχει ως σκοπό να εφοδιάσει τους επιμορφούμενους με μεθόδους, εργαλεία και εφαρμογές ώστε να αναβαθμίσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες τους σε θέματα παιδαγωγικής αξιοποίησης των προηγμένων εκπαιδευτικών τεχνολογιών διαδικτύου/Τ.Π.Ε στην δια ζώσης και στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, τόσο στο επίπεδο Α’θμιας όσο και της Β’θμιας εκπαίδευσης, εστιάζοντας στην συνεργατική διερεύνηση και οικοδόμηση της γνώσης, την καλλιέργεια της κριτικής σκέψης και την ενθάρρυνση της δημιουργικότητας

Σε ποιους απευθύνεται

Στο επιμορφωτικό πρόγραμμα μπορούν να συμμετέχουν:

Απόφοιτοι Ιδρυμάτων Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης που είναι εγγεγραμμένοι στα Μητρώα Ανεργίας της ΔΥΠΑ (πρώην ΟΑΕΔ, ανεξαρτήτως αν λαμβάνουν επίδομα ανεργίας ή όχι.

  • Εάν είστε εγγεγραμμένος/η στα Μητρώα Ανεργίας της ΔΥΠΑ (πρώην ΟΑΕΔ) πατήστε εδώ για να ενταχθείτε στο Μητρώο Ωφελουμένων
  • Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος/η στα Μητρώα Ανεργίας της ΔΥΠΑ (πρώην ΟΑΕΔ) πατήστε εδώ για να ενταχθείτε στο Μητρώο Ανέργων και στη συνέχεια μπορείτε να ενταχθείτε στο Μητρώο Ωφελούμενων

>       Χρονική διάρκεια

3 Μήνες, 100 Διδακτικές Ώρες

ΕΝΑΡΞΗ: Σεπτέμβριος/Οκτώβριος 2022

 

> Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα

Σε Επίπεδο Γνώσεων

  • Να αναγνωρίζουν τις βασικές αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ στην σχολική τάξη (ευρωπαϊκό πλαίσιο ψηφιακών δεξιοτήτων, Δυναμική της ομάδας, ΤΠΕ και Θεωρίες Μάθησης κλπ).
  • Να διακρίνουν τις βασικές αρχές παιδαγωγικού σχεδιασμού συνεργατικών περιβαλλόντων και μέσων κοινωνικής δικτύωσης, τόσο στην δια ζώσης όσο και στην εξ αποστάσεως σχολική εκπαίδευση.
  • Να συγκρίνουν και να συσχετίζουν τις βασικές αρχές και τα βήματα παιδαγωγικής αξιοποίησης εφαρμογών ΤΠΕ στην σχολική τάξη (διαδικτυακά παιγνίδια, Μεό 2.0, ψηφιακή αφήγηση, σχεδιασμός ιστοσελίδων κλπ)
  • Να διατυπώνουν και να υποβάλλουν ένα ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό σενάριο παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ στην σχολική τάξη, εστιάζοντας συνεργατική διερεύνηση και οικοδόμηση της γνώσης, την καλλιέργεια της κριτικής σκέψης και την ενθάρρυνση της δημιουργικότητας.

Σε Επίπεδο Δεξιοτήτων

  • Να σχεδιάζουν και να εφαρμόζουν σε πραγματικές συνθήκες δραστηριότητες σε συνεργατικά περιβάλλοντα μάθησης, αξιοποιώντας παιδαγωγικά τις δυνατότητες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
  • Να σχεδιάζουν και να εφαρμόζουν σε πραγματικές συνθήκες, συνεργατικά περιβάλλοντα ψηφιακής αφήγησης.
  • Να σχεδιάζουν και να δημιουργούν εκπαιδευτικές ιστοσελίδες.
  • Να σχεδιάζουν και να εφαρμόζουν σε πραγματικές συνθήκες διδακτικά σενάρια με έμφαση στην παιδαγωγική αξιοποίηση προηγμένων εκπαιδευτικών τεχνολογιών (διαδικτυακά παιγνίδια, εφαρμογές Μεό 2.0).

Σε Επίπεδο Στάσεων και Ικανοτήτων

  • Να υιοθετήσουν τη σημασία/ αναγκαιότητα της παιδαγωγικής αξιοποίησης των προηγμένων εκπαιδευτικών Τεχνολογιών στην εκπαιδευτική πράξη (Δια ζωής & εξ Αποστάσεως).
  • Να υπερασπίζονται την αναγκαιότητα της ενθάρρυνσης της συνεργατικής μάθησης στο σχολικό περιβάλλον (Δια ζωής & εξ Αποστάσεως).
  • Να υιοθετούν την σημασία καλλιέργειας της διερευνητικής οικοδόμησης της γνώσης με έμφαση στην καλλιέργεια της κριτικής σκέψης και την ενθάρρυνση της δημιουργικότητας στην εκπαιδευτική πράξη (Δια ζωής & εξ Αποστάσεως).

Μεθοδολογία Υλοποίησης Επιμορφωτικού προγράμματος

Δια Ζώσης: 35 ώρες.
Τα μαθήματα

θα πραγματοποιηθούν

στο Πανεπιστήμιο Κρήτης

(Ηράκλειο & Ρέθυμνο)
Μέσω
Τηλεδιάσκεψης:

35 ώρες
Μέσω ασύγχρονου
περιβάλλοντος:

30 ώρες

(Μελέτη εκπαιδευτικού Υλικού
Ασκήσεις κλπ)

> Αρχές – Φιλοσοφία Επιμορφωτικού Προγράμματος

Το επιμορφωτικό πρόγραμμα θα βασιστεί:

  1. Στις αρχές του Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης (Εκπαίδευση Ενηλίκων, Δυναμική της Ομάδας, Συνδιαμόρφωση, Έμφαση στην πράξη).
  2. Στις αρχές και τη μεθοδολογία της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (Χρήση διακρατικού περιβάλλοντος συνεργασίας, Αξιοποίηση πλατφόρμας συστήματος διαχείρισης ηλεκτρονικής μάθησης, Εκπαιδευτικό Υλικό με τη μέθοδο της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης, Ενεργός συμμετοχή σε τηλεδιασκέψεις με έμφαση στη συνεργατική διερεύνηση και οικοδόμηση της Γνώσης).
  3. Στο Ευρωπαϊκό Πλαίσιο για τις Ψηφιακές Ικανότητες των Εκπαιδευτών (European Framework for the Digital Competence of Educator, DigCompEdu, © European Union, 2017).

> Εκπαιδευτικό επίδομα

—Το εκπαιδευτικό επίδομα ανέρχεται στα 500€ (5 €/ώρα κατάρτισης).

*** Υπό την προϋπόθεση της απόκτησης, ύστερα από εξετάσεις, της προβλεπόμενης πιστοποίησης γνώσεων και δεξιοτήτων.

Επιστημονικός Υπεύθυνος

Επιστημονικός Υπεύθυνος του επιμορφωτικού προγράμματος είναι ο κ. Αναστασιάδης Παναγιώτης, Καθηγητής Δια Βίου και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης του Παιδαγωγικού Τμήματος Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Κρήτης, Διευθυντής του Ε.ΔΙ.Β.Ε.Α.

Αίτηση

Σχετικά άρθρα

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Από την Κοινωνιολόγο με Παιδαγωγική Κατάρτιση Καράμπελα Μαρία.

Επιμορφωτικό Πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής: Διαφοροποιημένες Εκπαιδευτικές Παρεμβάσεις

Διεθνές Συνέδριο nPEAR

ΨΥΧΟΜΕΤΡΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ WISC – V (Α΄ κύκλος)

Αυτισμός & Παιχνίδι – SSIP by DIKEPSY

Σεμινάριο για το Οπτικο-κινητικό Τεστ Bender-Gestalt

Αφήστε ένα σχόλιο