ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ – ΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ
ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΝΤΥΠΑ
ΕΝΤΥΠΟ ΚΑΝΟΝΙΚΗΣ ΑΔΕΙΑΣ ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΩΝ ΙΔΑΧ
ΕΝΤΥΠΟ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΜΙΣΘΩΣΗΣ ΕΡΓΟΥ
ΕΝΤΥΠΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΤΡΟΧΑΙΑΣ ΓΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ
ΠΥ2.1 ΣΥΜΒΑΣΗ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΕΣΠΑ_ΑΠ3
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΕΞΑΕΤΟΥΣ ΕΠΙΤΥΧΟΥΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ
ΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ
ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟ
ΑΙΤΗΣΕΙΣ
ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΑ ΓΙΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΑ ΓΙΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΝΗΠΙΟΥ
ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΑ ΓΙΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΝΗΠΙΟΥ ΣΕ ΚΛΑΣΣΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΑΛΛΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ
ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΑ ΓΙΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΝΗΠΙΟΥ ΣΕ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΜΗΜΑ ΑΛΛΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ
ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΑ ΜΑΘΗΤΗ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΒΟΗΘΗΜΑ
ΑΙΤΗΣΗ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΚΑΝΟΝΙΚΗΣ ΑΔΕΙΑΣ
ΑΙΤΗΣΗ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΑΔΕΙΑΣ ΑΝΑΡΡΩΤΙΚΗΣ
ΑΙΤΗΣΗ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΑΔΕΙΑΣ ΑΝΑΤΡΟΦΗΣ ΠΑΙΔΙΟΥ
ΑΙΤΗΣΗ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΑΔΕΙΑΣ ΚΥΗΣΗΣ
ΑΙΤΗΣΗ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΑΔΕΙΑΣ ΛΟΧΕΙΑΣ
ΑΙΤΗΣΗ ΑΔΕΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ( ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ )
ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ( ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ – ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ )
ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΚΠΕ ΔΙΚΤΥΑ
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΕΝΤΥΠΑ ΕΠΙΜΕΡΙΣΜΟΥ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ
ΕΝΤΥΠΑ ΟΛΟΗΜΕΡΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
ΑΙΤΗΣΗ ΔΗΛΩΣΗ ΓΟΝΕΑ (1) ( για τα Δημοτικά Σχολεία και τα Νηπ/γεία )
ΑΙΤΗΣΗ ΔΗΛΩΣΗ ΓΟΝΕΑ (2) ( για τα Νηπιαγωγεία )
Πίνακες : Δ1Δ2Δ3Δ4Δ5Δ6 ( για τα Δημοτικά Σχολεία )
Πίνακες : Ν1Ν2Ν3Ν4Ν5 ( για τα Νηπιαγωγεία )
ΠΙΝΑΚΑΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ ( για τα Δημοτικά Σχολεία )
ΠΙΛΟΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΦΟΡΜΑ ΠΑΡΟΥΣΙΟΛΟΓΙΟΥ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΟΙ Δ/ΝΤΕΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
ΕΝΤΥΠΟ 3 ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΓΙΑ ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΤΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ
ΕΝΤΥΠΟ 2 ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΤΗ ΔΥ
ΔΙΑΒΙΒΑΣΤΙΚΟ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΤΩΝ
ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΤΕΣ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΠΥΣΠΕ ΑΔΕΙΑΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ
ΟΔΗΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΝΤΥΠΟ 1
ΟΔΗΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΝΤΥΠΟ 2
ΟΔΗΓΊΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΟΙΒΉ ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΤΏΝ
ΠΑΡAΡΤΗΜΑ Α AΙΤΗΣΗ ΥΠΟΨHΦΙΟΥ ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΤH
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ – ΒΕΒΑΙΩΣΗ
ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ
ΕΝΤΥΠΟ ΑΙΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ ΣΕ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ α
ΕΝΤΥΠΟ ΑΙΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ ΣΕ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ β
1 σχόλιο
Along with the whole thing which appears to be developing inside this particular area, many of your opinions tend to be rather exciting. Nonetheless, I beg your pardon, but I can not give credence to your whole idea, all be it stimulating none the less. It appears to everyone that your opinions are not totally rationalized and in simple fact you are generally your self not even wholly convinced of the assertion. In any event I did enjoy examining it.